Ми системно працюємо над темою працевлаштування ветеранів. Для цього створили платформу «Назустріч», яка змінює культуру найму, формуючи підхід, де військовий досвід розглядається як конкурентна перевага на ринку праці. Цього разу разом зі Starlight Media створили серію роликів, що нагадує про цінність військового досвіду та кар’єрні можливості для ветеранів. «Для нас цей проєкт є внеском у стійкість країни. Адже, коли ми говоримо про працевлаштування ветеранів, то розуміємо під цим створення можливостей, нову якість управління, лідерства і команди. Ми допомагаємо роботодавцям побачити цінність військового досвіду і створювати іншу культуру найму, яка має враховувати нагальні запити у суспільстві», — наголошує CEO Work.ua Артур Міхно. За виробництво та поширення роликів відповідає компанія Starlight Media, що також прагне сформувати нову національну культуру гідності, вдячності й поваги до ветеранів і ветеранок російсько-української війни. Головними героями роликів стали самі носії досвіду: ветеран Олександр Швачка, ведучий «Ранку у великому місті» на ICTV2, та учні курсу з акторської майстерності Starlight Media та Veteran Hub — ветеран Фелікс Расько і ветеранка Марія Чех. Кампанія стартувала в ефірі та диджиталі телеканалів СТБ, Новий канал та ICTV2 з 16 червня, а також буде інтегрована в проєкт «Ранок у великому місті» телеканалу ICTV2. Агенція-партнер кампанії — Brand Booster. Переглянути ролики можна також на Ютуб-каналі Starlight Media: |
No comments:
Post a Comment